KEES

Ik heb maar één doel: en dat is de betekenis economie beweging in Nederland aanjagen. Dat doe ik op drie manieren:

Spreker

Ik beklim graag en vaak het podium om met mijn bevlogenheid mensen aan te zetten om het betekenisvolle ondernemerschap te gaan bewandelen. Als spreker belicht ik graag de vele verschillende facetten van de betekenisvolle economie in verschillende keynotes.

Adviseur

Als adviseur gebruik ik mijn ruime en lange ervaring op het gebied 'betekenisvolle' business development om bedrijven te helpen met het te laten groeien en bloeien van hun betekeniseconomie aspiraties. Als adviseur stop ik niet bij de grenzen van Nederland.

Schrijver

Als schrijver creer ik met grote regelmaat publicaties waarin ik mijn kennis en kunde omtrent de betekeniseconomie en betekenisvol ondernemen deel. Vijf boeken en diverse artikelen en blogs staan op mijn naam.

Over mij

Na een studie politicologie en communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam, ben ik bijna 15 jaar werkzaam als marketing-adviseur bij de gerenommeerde internationale adviesnetwerken BBDO, Y&R en TBWA, alwaar ik vele, grote (inter)nationale merken adviseerde.

In 2006 loop ik vast met mijn maatschappelijk geëngageerde ethiek in het conventionele bedrijfsleven. Het lukt me niet langer om te werken voor bedrijven die alleen maar bezig zijn zichzelf te verrijken; ten koste van de planeet en/of mensheid. Ik beslis dan ook om ontslag te nemen, te verhuizen naar een klein dorpje in Drenthe, en mijn kennis en kunde op het gebied van business development voortaan alleen nog maar te gebruiken om de wereld te verbeteren. Ik gebruik daarbij mijn boeddhistische levensbeschouwing als actieve inspiratiebron. Vandaar dat mijn bedrijf Karmanomics heet.

Lees mijn hele biografie

MIJN BOEKEN

Purposeful Companies: The New Normal

Over the years Kees worked with many inspiring purposeful entrepreneurs and companies, which has provided him with different, interesting insights that he will share with the audience. He elaborates on his ideas on corporate social responsibility and explain how this can help us make a difference.

Lees verder

Ondernemen met een betekenis

Kees heeft een missie: zingeving terugbrengen in het bedrijfsleven. Hoe kunnen bedrijven weer betekenis geven aan hun missie? Wat betekent het voor een bedrijf om te gaan staan voor duurzaamheid? Veel bedrijven pretenderen duurzaam te zijn, maar vaak blijkt dit een kortstondige marketingtruc voor een beter imago. In deze aflevering van Eindbazen legt Kees uit hoe je echtheid kan bereiken.

CONTACT MET KEES

Bovenkant